DORUČENÍ DO VÁNOC - OBJEDNÁVKY PŘIJATÉ DO 16.12.2019

DALŠÍ PODROBNOSTI O PRODUKTECH SI MŮŽETE PŘEČÍST V BLOGU NA STRÁNKÁCH FURIA   kde postupně přidáváme další informace

Doprava PPL:

0-3000 Kč = doprava 99 Kč platba převodem (+35 Kč platba dobírkou)

nad 3000 Kč doprava ZDARMA

Doprava Balíkovna České pošty:

0-3000 Kč - doprava 58 Kč platba převodem (+35 Kč platba dobírkou)

nad 3000 Kč doprava ZDARMA

Balíkovna není Zásilkovna. Pokud nemůžete najít Balíkovnu ve vašem městě,  hledejte depa nebo větší pobočky České pošty ve vašem okolí. Po doručení balíku na Balíkovnu, obdržíte od České pošty kód k převzetí zásilky. Zásilku s tímto kódem může převzít kdokoli - nemusíte osobně na Balíkovnu.

Balíkovny České pošty nejsou v každém městě, proto je vhodné vyhledat např. nejbližší město, ve kterém je depo nebo větší pošta.

----------------------------------------------------------------

Nejnižší suma objednávky je 170 Kč bez dopravy.

PLATBY: 

- platba pomocí Twisto - zboží vám odešleme a vy jej zaplatíte do 14 dnů

- bankovním převodem 

- dobírkou pouze do částky 3000 Kč, jinak bankovním převodem 

----------------------------------------------------------------------------------

DODÁNÍ: Doba dodání činí do  7 pracovních dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-4 dny.

Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 dnů. 

Doba dodání zboží na objednávku je uvedena u konkrétního produktu.

Objednávky zboží z dodací lhůtou (na objednávku):

Objednávu zboží, které má udanou dodací lhůtu (není skladem v ČR), protože je skladem v EU-Německu (produkty mají určenou dobu dodání, např. do 14 dnů, 2-3 týdny apod.) - možnost platby pouze převodem při objednávce. O odesílání zboží Vás budeme telefonicky informovat o doručení, proto, prosím, dbejte na správné zadání telefonního čísla. Zboží na objednávku NENÍ odesílano z Číny, konečné doručení je po naskladnění z ČR.

-----------------------------------------------------------------------------------

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL admin@bibina.cz A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.

-----------------------------------------------------------------------------------

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 606566767 nebo emailem na admin@bibina.cz.